A vásárlás menete
Bruttó vagy nettó árakat látok az oldalon?
Az Agrobolt Online webshopjában kizárólag bruttó árakat láthatsz.
Hogyan vásárolhatok növényvédőszert?
A hatályos jogszabályok értelmében növényvédőszert kizárólag személyes átvétellel, az arra jogosultaknak adunk ki. A termékek leírásában olvashatod a tájékoztatást arról szükséges e engedély vagy okirat az adott szer használatához! Fontos: minden esetben olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást!
Regisztrálnom kell egy rendelés leadásához?
Rendelés leadásához nem szükséges regisztrálnod, azonban extra kedvezmények és gyorsabb valamint kényelmesebb vásárlással jár egy regisztrált fiók, így mindenképp javasoljuk!
Hogyan vásárolhatok növényvédőszert?
A hatályos jogszabályok értelmében növényvédőszert kizárólag személyes átvétellel, az arra jogosultaknak adunk ki. A termékek leírásában olvashatod a tájékoztatást arról szükséges e engedély vagy okirat az adott szer használatához! Fontos: minden esetben olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást!
Hol tudok regisztrálni?
Minden esetben megegyeznek a termékképek a valódi termékkel?
Az egyes termékek képei illusztrációk, néhány esetben eltérhetnek a valódi terméktől, különösen ha a termék csomagolása vagy színe időközben változik. Ezen hibákat igyekszünk minél hamarabb javítani, azonban előfordulhat, néhány termék esetében, hogy a kép nem egyezik teljes mértékben a valós termékkel!
Fizetés
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Banki előreutalás, utánvétes fizetés* vagy fizetés üzletünkben*(személyes átvétel esetén).
*bankkártya és készpénz egyaránt
Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a csomaggal együtt küldi. Igény szerint elektronikus formában is továbbítjuk a számlát, amennyiben ez külön jelezve van a rendelés megjegyzésében!
Átutalással szeretnék fizetni, hol találom a számlaszámot?
A rendelés leadása után kis időn belül kapni fogsz egy emailt, amelyben szerepelnek az utaláshoz szükséges adatok. A csomagot csak az összeg beérkezése után áll módunkban feladni! A számlát -mint minden rendelésnél- a csomagodban találod!
Mivel tudok fizetni a futárnak?
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a csomag átvételekor.
Rendelés utólagos módosítása, lemondása
Hogyan tudok módosítani rendelésemen a leadás után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatásokat.
Hogyan tudom lemondani rendelésemen a leadás után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted visszamondási szándékod egészen a csomag feladásáig.
Hogyan változtathatom meg a fizetési módot a rendelésem a leadása után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatási szándékod.
Hogyan változtathatom meg a számlázási címet a rendelésem a leadása után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatási szándékod.
Mit tegyek ha nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésem leadása után?
Mivel a rendelés leadása után automatikusan küldjük a visszaigazoló emailt, így első teendőd a "spam" vagy "promóciók" mappa ellenőrzése az emailjeid között. Ha itt sem találod az emailt, mindenképp jelezd nekünk valamely elérhetőségünkön! Amennyiben elírtad email címed és nem jelzed nekünk, úgy semmilyen visszaigazolást és információt nem fogsz kapni rendelésedről és annak állapotáról!
Termékek visszaküldése
A termékek visszaküldésével kapcsolatos minden információt az alábbi linken találsz:
Hűségpont rendszer - AgroPontok
Mik azok az AgroPontok?
Az AgroPontok egy hűségpont rendszer, mely kizárólag regisztrált felhasználóinknak kínál folyamatos kedvezményeket.
Nem regisztráltál még? Tedd meg most, hogy ne maradj ki a kedvezményekből!
Hogy működik az AgroPont rendszer?
A pontok gyűjtéséhez nincs más teendőd csupán vásárolni, az AgroPontokat pedig automatikusan jóváírjuk a fiókodnak.
Hányadik vásárlás után kapok AgroPontot?
AgroPontot már az első vásárlásodnál is kaphatsz, amennyiben be vagy lépve fiókodba. Minden elköltött 3000 Ft után 1 AgroPontot írunk neked jóvá.
Mennyit ér egy AgroPont?
1 db AgroPont 100 forintnak felel meg.
Mikor használhatom fel AgroPontjaimat?
Adott vásárlásnál jóváírt AgroPontjaidat, 90 napon belül bármelyik vásárlásodnál felhasználhatod!
Hogyan tudom felhasználni AgroPontjaim?
AgroPontjaid a kasszában tudod beváltani az alábbi módon:
Profil
Regisztrálnom kell egy rendelés leadásához?
Rendelés leadásához nem szükséges regisztrálnod, azonban extra kedvezmények és gyorsabb valamint kényelmesebb vásárlással jár egy regisztrált fiók, így mindenképp javasoljuk!
Hol tudok regisztrálni?
Hol módosíthatom az adataim?
Bejelentkezés után kattints a jobb felső sarokban lévő profil ikonra.
Jelölések a webshopon
Mit jelentenek a matricák egyes termékek képein?
- Biogazdálkodásban is felhasználható termék
- Összességében a legtöbbet vásárolt termékek
- Vásárlóink által legjobbra értékelt termékek
- Szezonálisan a legtöbbet vásárolt termékek
- Akciós termékeink
- A webshopba újonnan felkerült termékek
- Több méretben elérhető termékek(ruházati cikkeknél nem feltűntetett)
- Több ízben elérhető termékek
- Több színben elérhető termékek
- A hatályos jogszabályok vagy a termék szállíthatósága miatt csak Mihályi üzletünkben átvehető termék.
- A termék szállíthatósága miatt egyedileg készítünk ajánlatot a Vásárlónak.
Raktárállapotok
Mit jelentenek az egyes raktárállapotok?
Bolti raktáron - Termékünk jelenleg készleten van, a várható szállítási idő 1 - 4 munkanap.
Központi raktáron - Termékünk valamely beszállítónknál van raktáron, a várható szállítási idő 2 - 5 munkanap.
Beszerzés alatt - Termékünk jelenleg nem elérhető, ilyenkor e-mailes értesítést kérhetsz, arra az esetre ha a termék újra lenne raktáron.
Rendelésre - A terméket nem tartjuk raktáron, rendelés esetén hozatunk belőle, a szállítási idő 5-8 munkanap.
Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, keress minket e-mailben!
E-mail: agroboltonline@nkagro.hu