A vásárlás menete
Hogyan vásárolhatok növényvédőszert?
A hatályos jogszabályok értelmében növényvédőszert kizárólag személyes átvétellel, az arra jogosultaknak adunk ki. A termékek leírásában olvashatod a tájékoztatást arról szükséges e engedély vagy okirat az adott szer használatához! Fontos: minden esetben olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást!
Bruttó vagy nettó árakat látok az oldalon?
Az Agrobolt Online webshopjában kizárólag bruttó árakat láthatsz.
Regisztrálnom kell egy rendelés leadásához?
Rendelés leadásához nem szükséges regisztrálnod, azonban extra kedvezmények és gyorsabb valamint kényelmesebb vásárlással jár egy regisztrált fiók, így mindenképp jvasoljuk!
Hol tudok regisztrálni?
Csak kattints erre a szövegre és máris regisztrálhatsz.
Minden esetben helyesek a termékképek?
Az egyes termékek képei illusztrációk, néhány esetben eltérhetnek a valódi terméktől, különösen ha a termék csomagolása vagy színe időközben változik. Ezen hibákat igyekszünk minél hamarabb javítani!
Fizetés
Milyen fizetési módok közül válaszhatok?
Banki előreutalás, utánvétes fizetés* vagy fizetés üzletünkben*(személyes átvétel esetén)
*bankkártya és készpénz egyaránt
Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a csomaggal együtt küldi. Igény szerint elektronikus formában is továbbítjuk a számlát, amennyiben ez külön jelezve van a rendelés megjegyzésében!
Átutalással szeretnék fizetni, hol találom a számlaszámot?
Bankszámla számunkat megtalálod a fizetési mód leírásában, valamint miután összekészítettük csomagod, egy emailt fogunk neked küldeni, melyben a díjbekérő mellett megtalálod a bankszámla számunkat is. Az összeg beérkezése után elindítjuk a csomagot. A számlát -mint minden rendelésnél- a csomagodban találod!
Mivel tudok fizetni a futárnak?
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a csomag átvételekor.
Rendelés utólagos módosítása, lemondása
Hogyan tudok módosítani rendelésemen a leadás után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatásokat.
Hogyan tudom lemondani rendelésemen a leadás után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted visszamondási szándékod egészen a csomag feladásáig.
Hogyan változtathatom meg a fizetési módot a rendelésem a leadása után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatási szándékod.
Hogyan változtathatom meg a számlázási címet a rendelésem a leadása után?
A legegyszerűbb módja ennek, ha válaszolsz a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló emailre, de bármely elérhetőségünkön jelezheted változtatási szándékod.
Mit tegyek ha nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésem leadása után?
Mivel a rendelés leadása után automatikusan küldjük a visszaigazoló emailt, így első teendőd a "spam" vagy "promóciók" mappa ellenőrzése az emailjeid között, ha itt sem találod az emailt, mindenképp jelezd nekünk. Amennyiben elírtad email címed és nem jelzed nekünk, úgy semmilyen visszaigazolást és információt nem fogsz kapni rendelésedről!
Termékek visszaküldése
A termékek visszaküldésével kapcsolatos minden információt az alábbi linken találsz:
Termékek visszaküldése
Hűségpont rendszer - AgroPontok
Mik azok az AgroPontok?
Az AgroPontok egy hűségpont rendszer, mely kizárólag regisztrált felhasználóinknak kínál folyamatos kedvezményeket.
Nem regisztráltál még? Tedd meg most, hogy ne maradj ki a kedvezményekből!
Hogy működik az AgroPont rendszer?
A pontok gyűjtéséhez nincs más teendőd csupán vásárolni, az AgroPontokat pedig automatikusan jóváírjuk a fiókodnak.
Hányadik vásárlás után kapok AgroPontot?
AgroPontot már az első vásárlásodnál is kaphatsz, amennyiben be vagy lépve fiókodba. Minden elköltött 3000 Ft után 1 AgroPontot írunk neked jóvá.
Mennyit ér egy AgroPont?
1 db AgroPont 100 forintnak felel meg.
Mikor használhatom fel AgroPontjaimat?
Adott vásárlásnál jóváírt AgroPontjaidat, 90 napon belül bármelyik vásárlásodnál felhasználhatod!
Hogyan tudom felhasználni AgroPontjaim?
AgroPontjaid a kasszában tudod beváltani az alábbi módon:
Profil
Regisztrálnom kell egy rendelés leadásához?
Rendelés leadásához nem szükséges regisztrálnod, azonban extra kedvezmények és gyorsabb valamint kényelmesebb vásárlással jár egy regisztrált fiók, így mindenképp jvasoljuk!
Hol tudok regisztrálni?
Csak kattints erre a szövegre és máris regisztrálhatsz.
Hol módosíthatom az adataim?
Bejelentkezés után kattints a jobb felső sarokban lévő profil ikonra.
Matricák a termékképeken
Mit jelentenek a matricák egyes termékek képein?
- Biogazdálkodásban is felhasználható termék
- Összességében a legtöbbet vásárolt termékek
- Vásárlóink által legjobbra értékelt termékek
- Szezonálisan a legtöbbet vásárolt termékek
- Akciós termékeink
- A webshopba újonnan felkerült termékek
- Több méretben elérhető termékek(ruházati cikkeknél nem feltűntetett)
- Több ízben elérhető termékek
- Több színben elérhető termékek
- A hatályos jogszabályok vagy a termék szállíthatósága miatt csak Mihályi üzletünkben átvehető termék.
- A termék szállíthatósága miatt egyedileg készítünk ajánlatot a Vásárlónak.
Raktárállapotok
Mit jelentenek az egyes raktárállapotok?
Bolti raktáron - Termékünk jelenleg készleten van, a várható szállítási idő 1 - 4 munkanap
Központi raktáron - Termékünk valamely beszállítónknál van raktáron, a várható szállítási idő 2 - 5 munkanap
Beszerzés alatt - Termékünk jelenleg nem elérhető, ilyenkor e-mailes értesítést kérhetsz, arra az esetre ha a termék újra lenne raktáron
Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, keress minket e-mailben!
E-mail: agroboltonline@nkagro.hu